دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند: عصاره پیام شهدا، پشتیبان ولایت فقیه بودن است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در جمع صمیمی مسئولان و کارکنان شرکت کویرتایر حضور یافت و با بیان خاطراتی از دوره دفاع مقدس گفت: عصاره پیام همه شهدای عزیزمان این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و رهبرمان را تنها نگذاریم.
کد خبر : 42309

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا حسنی با قدردانی از تلاش و مجاهدت مدیرعامل و کارکنان این شرکت به بیان اهمیت و جایگاه کار در اسلام پرداخت و با توجه به اینکه عزت و قدرت کشور عزیزمان مرهون وجود ارزشمند ناخدای باخدای کشتی انقلاب است که با تدابیر هوشمندانه این کشتی را در میان تلاطم امواج هدایت می‌کنند، گفت: روزی که هر فردی را با امامش محشور می‌کنند امیدواریم که امام ما بگویند این افراد از ما هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به بیان اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و با ابراز تاسف شدید از کم‌توجهی و بی‌مهری برخی نسبت به این امر حیات‌بخش و بسیار مهم افزود: امام حسین(ع) شهید امر به معروف بود و چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند امر به معروف باید عالمانه باشد.


این آزاده و جانباز دفاع مقدس تاکید کرد: تلاش‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد همه ما باید به گونه‌ای باشد که در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.


سیدمحمد حسین زینلی، مدیرعامل شرکت کویرتایر، نیز در این دیدار گفت: امیدوارم این برادر آزاده و حافظ کل قرآن که از یادگاران ارزشمنددفاع مقدس هستند ما را از دعای خیر فراموش نکنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته